wtorek, 20 czerwca 2017

MELISA - Wszystkie Nasze Kwiaty Bedą Gnić (2017)


Kilka dni temu trafilem na recenzje zespołu Melisa kompletnie nie znając twórczości tych trzech gości i ku mojemu zdziwieniu ta płyta zagościla u mnie na dlużej niż się spodziewałem. Melisa jak wspomniałem składa sie z trzech osobników, pochodzą z Warszawy i nagrali do tej pory dwa pełnograje i jedną koncertówkę. "Wszystkie Nasze Kwiaty Będą Gnić" pojawiła się w kwietniu tego roku. Chlłopaki grają w stylu tzw. noise rocka, mocno osadzonego w klimatach lat dziewięćdziesiątych, zarówno tych naszych jak i tych spoza wielkiej wody. Brudne, surowe napierdalanie, pełne wkurwienia i buty, bardzo ale to bardzo ciężkostrawne, pozbawione praktycznie melodii, cholernie powykręcane, chropowate, kojarzące się czasami nawet z industrialem jak np: ("Sanki", "Nie mów do mnie tato"). Oczywiście ta ciężkostrawność i deficyt melodyczny tylko dodaje charakteru całej muzyce. Utwory pomimo krótkiego czasu trwania każdego z nich, są konkretnie popaprane w warstwie strkturalnej, pełne dysonansów oraz pisków i zgrzytów. Brud, smród, zniszczenie, nihilizm, brak nadziei, niepokój - takie mniej więcej mam wrażenia przy sluchaniu tej płyty, a wszystko to jest zamknięte w armagedon chorych, popierdolonych dzwięków. Jeżeli lubisz klimaty noise rocka i nie obce są Tobie dokonania np: Ewa Braun, Krzycz, Kristen czy Jesus Lizard oraz kapel z Amphetamine Reptile Records, to powinienes się  czym prędzej zapoznać z twórczością kapeli Melisa. Polecam gorąco !!!


By Slavo

Melisa sites:

Download Link:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz